Mailing

 

Jeszcze nie tak dawno gdy dostęp do Internetu mieli nieliczni, firmy inwestowały w swoją promocję poprzez tradycyjną pocztę.

 

Teraz jest podobnie z tym, że zamiast odpakowywać kopertę klikamy w wiadomość e-mail. Ten sposób reklamy informacyjnej pozwala na zbudowanie zainteresowania Twoim produktem oraz na pozyskanie nowych klientów. Jeszcze się zastanawiasz czy mailing jest rozwiązaniem dla Ciebie? W takim razie musisz wiedzieć, że ta forma reklamy pozwala na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. To Ty określasz kryteria targetowania. Mailing jest skuteczną formą marketingu bezpośredniego ze względu finansowego jak i pod kątem docierania do odbiorców. Nie chcesz, żeby Twoje wiadomość były traktowane jako spam? Podejmij współpracę z agencją, której eksperci znają się na tym co robią. Czekamy na Ciebie.

 

Zajmiemy się:

- Określeniem profilu odbiorcy.

- Stworzeniem kreacji mailingowej.

- Przeprowadzeniem testów wysyłki.